Wednesday, April 15, 2009

"Touch her heart and her lips will land on your lips, touch her lips and her hands will land on your face."
(Someone's grown up a bit... ;p )

Me: Lho kamu kok kerja di ruang tamu, gak di kamar?"
H: Soalnya kalo di kamar aku bisa denger selimut bilang "Sini, sini, aku akan memelukmu dari malam yang dingin...", bantal bilang "mari kutemani kamu dengan mimpi-mimpi indah", guling bilang "peluklah aku dan aku akan selalu disisimu..", kasur bilang " rebahlah di sini dan akan kuberikan kenyamanan tiada tara...."
Me: "Hmm...iya iya, sebaiknya memang kerja di ruang tamu aja..."

P: "Ya i got scold him, "gak usah sok polos!", then he also know that loh..."
Me: "Hahahahaha...gw pernah denger sok tau, sok keren, sok jago...tp baru kali ini denger "sok polos*" hahahahah....
P: "Subconsciously want himself to be polos..padahal he's not..."
* polos = naive, sok polos= acting/ pretending to be naive

Below is Igudesman and Joo video, "classical" musicians that just makes really really fun music... thanks Ren for recommending! Went to search for all their videos on youtube hehehe...




No comments: